Yours truly,

Me Academia

Tuesday, April 21, 2020

MCO Day 35: Go with the flow

Salam,

Harinie sey keluar beli barang. Sasaran adalah bahan-bahan nak buat kuih dan juga some baking stuff. Tak lupa juga barang keperluan bulanan seperti sanitary pads. Yang ini my other half tak boleh beli, macam2 jenis kang dia pening. Rumah nie ada 3 orang memerlukan sanitary pad. Salah beli kang tak boleh pakar pulak so baik sey yang beli.

Balik rumah kemas barang, kemudian siap-siap nak masuk keje. Harinie tak masaklah, kite order je nanti. Petang kang ada meeting pulak.



Dah masuk 5 minggu PKP nie, nampak kesan memberansangkan. Minggu depan tamat ke? Tapi masih ada kes positif lagi...aduiyaai.... kesian pada miss t, dapat ke tidak dia ke sekolah lagi tahun nie, dah lah UPSR batal, tahun nie last dia sekolah, mesti nak jumpa kawan-kawan, cikgu-cikgu sebelum sekolah berakhir. Bila tanya dia, dia memang cakap dia OK, tapi miss t nie suka sorok perasaan dia. Dia tanya, kalau adik face time ngan kawan-kawan, kawan-kawan nak ke? Sey encourage lah dia untuk face time tu.

Benarlah apa yang ada kat dunia nie sementara, apa yang kita rancang tak semestinya berjaya, apa yang kita kejar tak semestinya kita dapat. Jadi apa nak pening-pening, go with the flow aje lah.

Semoga ada keindahan kelak....aamiin...


Spread the love

yours truly,

No comments:

Post a Comment

what say you?