Yours truly,

Me Academia

Thursday, March 24, 2011

tugasan berat...

semenjak kembali bertugas, rasa sedikit asing dengan dunia yang suatu ketika dulu aku pernah menjadi hambanya. banyak benda juga yang perlu pelajari, banyak terma-terma yang sampai sekarang aku masih keliru. aku pun ada sedikit malas untuk betul-betul absorb dengan benda-benda yang baru ini. alhamdullillah aku juga belum lagi dipaksa dan terpaksa memahami polisi-polisi, prosidur-prosidur baru yang kini menjadi igauan ngeri mereka-mereka yang lebih senior dariku, saat audit tahunan tiba tidak lama lagi. apa-apa pun pasti tak lame lagi aku akan terpaksa menyertai mereka-mereka ini, yang sudah pastinya menjadi salah satu tuntutan kerja aku nanti...

eh...apa yang aku merepek ini....



aku nak bercerita mengenai esok. sahabatku meminta bantuan untuk menggalas tugasan yang sedikit berat kerana sudah lama aku meninggalkan bidang ini. hmmm bagaimana ia besok, pastinya ada sedikit kekaratan tentang ilmu yang agak lama juga aku tinggalkan ini. aahhh...tapi inshaAllah pasti it will come back to me again. harapan aku agar aku dapat berlaku adil besok. inshaAllah


Until next time, think positive and stay positive, inshaAllah everything will be OK

yours truly,

4 comments:

Mira said...

tugasan saya tetiba menimbun ... huhuhu

macam biasa ... kena siapkan dalam 3 @ 4 hari saja ... :(

fazid said...

takpe...itu semua tandanya kita ada pekerjaan :D

attyfir said...

Insyallah fazid.semuanya akan okeh je.

fazid said...

alhamdullillah semua hampir berjalan dengan lancar kty :D terima kasih mendoakannya

Post a Comment

what say you?