Yours truly,

Me Academia

Friday, March 25, 2011

bijaksana

wow...sangat teruja melihat hasil kerja adik-adik petang tadi. ini berkaitan aku menggalas tugasan berat yang telah diamanahkan petang tadi. kalau diberi peluang, nak lagi. hahahaha. tahniah kepada adik-adik kerana berjaya mempamerkan kreativiti serta hasil yang inovatif walaupun masih terdapat sedikit flaws, but hey they came with zero knowledge and experience, and were only given basic skills, but they managed to manipulate the knowledge and skills very well, and delivering awesome projects. syabas adik-adik!


managed to capture some pictures but they weren't good. took them with my dedicated handphone. since bertapak di bumi yang ku junjung ini, aku tidak lagi sentiasa membawa kamera kecil ku ke mana-mana. rasa seperti takda benda untuk dirakamkan.

rasa minggu depan ada peluang lagi kot untuk lihat hasil kerja adik-adik yang lain. pasti akan aku bawa kamera kecil aku itu.

BRAVO to the organiser, sponsor, committee, mentor and last but not least adik-adik dari tiga sekolah  menengah sekitar Bndr Baru Bangi (aku lupa pulak nama-nama sekolah tu). bangga tengok anak-anak bangsa kita :D berjaya mengetengahkan idea yang bernas.

Until next time, think positive and stay positive, inshaAllah everything will be OK

yours truly,

No comments:

Post a Comment

what say you?