Yours truly,

Me Academia

Tuesday, October 9, 2012

Demam kerana emosi

Sekarang nie demam Adam dan Hawa. Adeh ntah kenapa aku jadik terlebih emosi pulak bila tengok citer nie. Buku dia aku dah baca 3 kali. Hahahah..pecah rekod la nie, tak pernah aku baca buku mengulang gitu, dalam masa 1 bulan, aku boleh baca 3 kali. Paling kuat pun aku mengulang buku 2 kali, itupun makan tahun juga baru aku baca lagi sekali. Sampai my hunny bunny cemuih bila tengok aku ngadap buku tu aje. Hahahahha....


Skrang dah episod ke 26, ada lagi 54 episode lagi....wow.....dah macam soap opera. My hunny bunny tak berapa suke citer tu, alah, dia nie mmg susah nak suke citer melayu, kalau pramlee je dia ok...hahahha...dia kata dah kawin tu redha aje laaaa... tapi tu laaa...aku pun tau, mmg sepatutnya kena redha, dah ketentuanNya, tapi penulis nie menulis dari firasat seorang perempuan. Kena kahwin paksa, dalam keadaan mengaibkan, walaupun di pihak yang benar, tak banyak sedikit akan mengundang kemarahan. So aku memang faham kenapa ada rasa benci si ain tu terhadap si am, walaupun ketika itu si ain sudah menjadi milik si am. Anyway, nie rekaan semata-mata, hukum pahala dosa tidak ada. Tapi kalau berlaku di realiti, dosa tau, jadi isteri derhaka.

Nak tau citer tu, korang carik aje kat internet. Lepas tu layan. Tapi aku rekomen baca buku dulu, kemudian baru tengok. Kalau dah tengok, tak payah susah2 baca buku dia...hahahahahha


Until next time, think positive and stay positive, inshaAllah everything will be OK

yours truly,

No comments:

Post a Comment

what say you?